svettig och goood

Det var ett tag sen man bloggade men jag har absolut inte haft någon tid... men nu har jag :D haha Har nyss varit ner och gymma och de var väldigt segt i dag, gick mest runt och flamsa, men träffade gamalt folk där nere iallafall. Trevligt trevligt ! De senaste dagarna har jag bara varit ute i solen och passa på. Vart ute och gått med Curry, Chelsi(stavning) och Sophie ! En massa basket också med sophie och pojkarna haha myspys ! Men idag är jag ledig medans de andra är i skolan och jobbar och sliter så får se om de blir ut och gå då när de slutat. :)

Snart är de också Valborg och jag taggar som fan ! Så får bli en vit helg denna helg som kommer som är innan, dock fyller Chriffe år på Torsdag så får se om man ska fira honom, men de kanske ska till Mastis så då skiter jag i det !

Men nu måste jag städa nu när jag har tid för jag tror jag inte städat och damsugit på 3 veckor ;$ Ucsh vad jag är vidrig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0