Låsa mig in från omvärlden...

Gårdagen!

Den var helt ok men kunde varit bättre. Är lite ledsen att jag bröt mitt egna löfte, att jag inte skulle dricka innan skolan börja. Men som man säger "Gratis smakar ju alltid bäst!" o de tycker jag stämmer :) haha

Jag,Jk och Jenny bestämmde oss för att åka till Pösen där man blev bjuden på massvis. Träffade även massa nytt trevligt folk och de satt ju inte fel. Lite stelt var de ju dock haha

Efter att vi varit där o segat så blev de ner till stan. Robin körde oss till statoil och så träffade vi på en massa folk sen flöt kvällen iväg som bara den och jag satt plötsligt klockan halv 6 på morgonen och klappade en Igelkott för första gången o mitt liv! AWESOME, de va nog höjdpunkten under hela kvällen tyjp!11!!11!!!!!!!1

Idag har jag vaknat upp brevid Jk och kolla på världens sämsta film som heter Godzilla haha. Va bara tvungna o kolla eftersom de va länge sen man såg. Lagade även mat o feta oss. Mycket mys

Just nu sitter jag hemma och väntar att Robin ska hämta upp mig så blir de nog bara o chilla osv. Men de är inga fel de heller :)




Just nu vill ja tillägga att jag känner mig såhär...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0