God jul

De va väll en bra god jul man har haft. Iallafall under dagen. Först vaknade jag hemma hos Robin så åt vi mysig jul frukost hihi och sen duscha o gjorde oss i årdning. Efter de blev de hem till mig och slå in julklapparna och åka hem till pappa i Ölme.

Där blev de mys med Isac och kolla halva Kalle anka o co. Efter de blev de att käka mat när den äntligen var färdig. Efter de ville ja inte se man på flera år kände jag för fyfan va mätt jag var. Blev 5 kg tyngre haha.

Efter de så skulle vi ha julklapps utdelning med tomte och grejer och de va Robin som fick va de HAHA tror alltså att han var tomte i sitt förra liv. Haha

I Julklapp fick jag:
*Parfym
*Body lotion
*Massa pengar växlat i euro som ja ska ha i gran canaria haha 3500 kr i Sevnska blir de.

hoho så jag är nöjd!

Sen ska man ju fira lite jul när mamma kommer hem och jag ska ju få skidor som man har önskat sig till åre när man åker hihi. Sen så får jag väll massa smått utav syster oså hih

Men nu ska ja käka risalamalta till frukost så hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0