Soon

Idag, inte gjort ett skit! Spelat hela dagen och snart ska jag och Robin hem till mamma och fira väldigt sen jul!

Blir och äta god mat och efterätt med mamma,Thomas,Tristan,madelene,Johan och jag o Robin! Myspys.Efter de hoppas jag att de blir en sväng hem till Sophie och chriffe och hälsa på :)

Gårdagen var jag i Karlstad o shoppa med Jk, Robin.J! Dock var allt väldigt ur plockat med jag lyckades hitta 4 plagg jag fastnade för :) Efter de blev de hem till älskling på mys eftersom jag var så sleten eftersom dagen innan lanade vi nere i lokalen med massa folk till klockan halv 5 haha.

Men idag fick man ju sova ut :)

Imorgon får de bli packa eftersom jag måste ha de klart på Fredag morgon då ja ska ut med väskan och bilen hem till pappa eftersom vi åker på natten till Gran canaria! Ska även fika med Jimmy och säga hejdå innan ja åker hihi. På kvällen blir de bara en massa mys med älsklingen. Får nog bli god mat och film!

Älskling och jag har nu varit tillsamman i ett halv år typ! Har gått sjukt fort. Jag älskar dig Robin otroligt mycket och kommer sakna dig massvis under dessa 2 veckor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0