WOW

Har inte varit alls aktiv med bloggandet den senaste veckan men de kan ja skylla på Robin som har fyllt på mitt wow acc... Så jag har typ nötat gärnet! Har gjort en hunter men den har ja inte hunnit lvl så mycket, sen så har jag gjort en DK! Så i helgen har jag , Robin ,Bretting och Anders lanat hihi nerdigt.

Men ja orkar inte spela mer nu. Bara önskar att de ska gå ut så ja kan gå till mitt normala liv igen än att bara sitta fast klistrad vid data skärmen :)

Idag är de bara 6 dagar kvar till Julafton och jag har bara köpt 2 julklappar. Har varit så otrolig fattig så har inte kunnat handlat ett skit. Har knappt råd till mat haha. Så på onsdag får jag ta min breda röv till Karlstad och shoppa :)

Det är även 13 dagar kvar tills jag åker utomlands så jag tänkte passa på att handla lite kläder som ja kan ha i värmen :) Längtar järnet!

Men nu ska jag kolla på tvn där filmen Day after tomorrow spelas
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0