En vecka kvar till <3 dag !

Yes i dag är de en vecka kvar till alla hjärtans dag ! Va ska man köpa till sin älskling tro ? humm... Får ut och kika under veckan ! :)

I går kväll var det riktigt rolig även om den inte varade så länge, Bara förfest sen blev de hem med min älskling men de dög mycket väl. Redan spruckit att jag skulle hålla mig ifrån alkohol men några vin glas fick de bli ändå. De blev mycket sjunga, digga musik och snigla Jk i ansiktet men hon gillert :D haha

Jag vaknade i morse att älsklingen min pussa på mig så då tyckte jag att han var värd att gå upp och göra frukost till hihi ,men sedan lämnade han mig för att han skulle i väg och jobba ! Så hela morgonen har jag tillbringat framför tvn och spelat massa wii men Thomas haha. Sedan vaknade mammsen till som satte sig och joina oss :) mys pys men nu har ja spelat för länge så ingenting funkar för mig så de fick bli paus och skriva ett blogg inlägg hihi

Innan baben kommer hem så ska ja nog försöka fixa så att mamma kan ut och övningsköra med mig, måste få igång detta ! Dock har vi inte gått handledar kurs men lite spänning i livet måste vi ha och de gick bra förra gången. haha Men har väll säkert otur i dag så polisen stannar oss eller något haha

När babe kommer hem blir de till coop och handla ben's and jerry's och feta oss med en yber mysig film skulle ja tro !

Bara att tagga om för i morgon är de skola , ucsh och fy för det men de är väll bara och bita sig i läppen.

 

EN gång rakade älsklingen sig ! De borde han göra nu med :$ fniss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0