Hatar mitt internet !

Internet kan ta sig i röva ! De bråkar med mig hela tiden D:

Idag har jag minsan sovit ut och de var inga fel, sen fick de bli datorn och spela wii. Dator och spela wii o samma visa om och om igen :D haha Sen gjorde mamma pannkakor till mig och de satt inga fel ;D Och nu har ja så klart fastnat här som vanligt ! Funderar på att slita mig loss och plugga tills min babe kommer så vi kan vandra hem till Sophie och Chriffe och hälsa på för det var ju inte i går :)

Fota me Curryburry !



En liggande söt Curry på bild :$



En sittande söt Curry på bild ! ;$



Jag och söt Curry på bild ! ;$

Man kanske skulle börja gå lång promenader med Curry eftersom man gått och blivit lycklig, det menas att man äter mer och de är passa sig för att bli fet ! Men de är så kallt och jävligt men vad gör man om man vill ha betch kropp 2010 !?!?!?!?!

HAEHAEahehaehaheh kaffe time ! xoxo sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0