Impala 59

Yepyep, Vart i skolan i dag och de rulla på som bara den ! Ligger före alla som vanligt haehahehahe :D

Längtar till Torsdag som bara fan då de blir halkbanan i Kumla, DYYYYNG nice. Synd att man inte fyller 18 tidigare så att man kan få körkort innan sommaren :C Men de är bara o vänta in. Tur att man kör halkbana men en elev bara så sitter man och snackar i radio hihi, ska försöka buwsa lite också bara jag inte kuggar för det haha. Ska köra med Diesel doris (Ida) Så de blir nog nice !





Yes jag vill ha en Impala 59

Min syster har rensat sin garderob så nu har jag en ny halv garderob haha :D inga fel de. Men längtar tills mamma får lön för då blir de shopping fniss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0