Jag trodde allting var bra

Jag trodde allting var bra. Men det blev som en smäll i ansiktet när man har skött sig och gjort allting för att en person ska va lycklig och må bra, hur ska man ta det hela? Hur skulle du ha regera. Förstår att de skulle va hemskt om de nu va sant och att man skulle bli orolig men om han misstänker litar man inte på en person och om man inte litar på en person så kommer det inte bli bra. Varken för dig eller för mig. Att gå och lossas att allting är bra. Det funkar inte för min del. När kommer nästa slag i ansiktet, gå och ha en klump i halsen och va orolig. Inte för att jag behöver vara det men va ska man gå och oroa sig för om en person misstänker och man ingen talan har för det är så den personen tror. Den misstänker och då har jag ingen talan. Hur ska man kunna övertyga en person och lita på en när man försökt att göra allt och verkligen är ärlig. Jag kan inte göra någonting. Har försökt med allt, men jag duger inte. Har försvarat mig och sagt som det är men om du nu fortfarande misstänker så vad kan jag mera göra. Jag trodde allting var bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0