Kurser

Vilka kurser ska man välja att ha genom lastbils körkortet ! det som är givet att jag ska ha är ju fordonskombinikationer(Alltså lastbil med släp). Sen är jag sugen på ADR(farligt gods),Anläggningstransporter(Typ grus bil eller något liknande) och sedan hjullastare A :) Grejen är att jag har valt 50 p mer än vad man får men de får väll bli att jobba över ett lov så ska de allt gå bra !:D haha

Är dock sugen på skogs transporter och sedan så vill jag ha utbildning till kran men de finns ju inte med värdelöst !

Så sara kommer jobba som vägarbetare i Stockholm HAHA de trodde ni inte.





Övertrött som ett jävla as och väntar in skolan och suger på min kaffe kopp sörrni ! Lyssnar även på Dropkick murphys, helt ok faktiskt ! Så man får nog bli av till west coast roit i göteborg i sommar och kika på dom hihi.


Gårdagen, Då va jag i skolan som vanligt så fick transport elever bära idrotts grejer ner till våran nya hall och Lars-Erik backade in i väggen på everoniq (Hur de nu stavas) Så han höll på att skämmas ihjäl eftersom hela klassen med hans elever såg, Där gick hans dag åt fanders:D men de kändes bra för klassens del att det kan även hända erfarna förare så nu behöver ju inte jag känna mig dum som dro me 2 präder av taket och grejer hahah ! Så när vi hade lastat lastbilen med alla idrotts saker så fick jag köra ner med lastbilen till A9 och Lars-Erik sa inte ett knyst. Tror han höll på och skämmas ihjäl haha. Sen hände det väll inte så mycket mer i skolan


Efter skolan så blev de hem till Sophie och Chriffe med babe och så backade vi knäckkakor som blev goda men inte alls för vackra haha MEN DE VA GOTT o de va det som räknades haha, de blev massa tv spel sen kollade vi vampire diarys hur de nu stavas. Förjäklans bra alltså :D


Efter det blev de så klart hem och kolla O.C och sova :) myyyyyyyyys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0