Mys helg !

I Fredags var vi ju ute i Hult och firade Jenny som fyllt nitton ! Stor tjejis , grattis på henne :) Kvällen började hemma hos mig, med bowling på nintendo wii sen blev de ett öl spel på det :D

Tre små mysiga pojkar !

Fredrik,Imoz och Linus :)

 

Alla visar röva åt kamera :C

 

När man kom upp te hultet fick man äntligen träffa töserna :D

 

Zerina och Annis !

Lilla ja i bakgrunden fniss

 

Henrik,Amanda och Paulina :D

 

Ganska seg kväll men helt ok ! Träffade nytt folk och de är alltid lika kul :D

 

Lördagen vaknade jag upp med pojken så blev de bara av en massa mys ! Gjorde fan inte ett skit, åt oss feta och kolla film och lite O.C ! Men den dagen var inga fel den heller

 

Söndagen vaknade vi skit tidigt eftersom vi skulle iväg. Jag skulle nämligen tattuera mig :D Det blev äntligen av denna dag haha :)

 

Här är dom :D hihi

Nu blir de inga nya tattueringar på ett jävla bra tag !!

Tattuerade ju även mig i spanien som ja inte tagit kort på ännu, men de kommer när jag nu får ork :)

 

Texten betyder undefär "Hitta en väg eller skapa den" har jag för mig :)

 

Här är babe's tatto, så sjukt jävla snygg !

ska även få färg :)

 

De va väll ungefär min helg fniss, ska bli bättre på att uppdatera poss

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0