Risk ettan

Nu är risk ettan över, Självklara saker kan man ju tala om att det var :D haha Men nu är det bara och bocka av den hihi. Det var de ända vi gjorde i skolan i dag sn fick vi sluta ! Skönt att sluta så tidigt fniss. Men nu sitter ja hemma och är rastlös. Dunkar massa gamal musik som man hittat på datorn som väcker upp en massa gamla minnen. Mys !

Saknar ihjäl mig Jk och Sandra. Hoppas det går bra för dom där borta och ja hoppas till gud att båda kommer hem med körkort för FYYYFAN va de ska få köra runt på mig medans jag är full och lycklig för de var ett tag sen man var berusad. Verkar inte bli någonting hemma hos mig i helgen eftersom mamma och Thomas inte ska iväg. Men kanske en helg i Stockholm med Jerry och kanske Simonbabe och träffa Sandra ! :) Det tackar jag inte nej till hihi.

Nästa vecka är det sportlov och jag kanske har hittat jobb under den veckan med att skotta snö för våran skit komun, men de är ju trotts allt pengar så vem tackar nej. Blir nog lägga undan dessa pengar till en bil ;$ perfaaaa

Nu ska ja dricka kaffe och må gött och vänta in min älskling så vi kan springa ner till stan och göra ärenden och sedan ska ja få med han baben på låååååååååång promenad så vi rör på flesket. Sen hem till honom och mysa, även utnyttja han för dator som man kan göra någonting på som de knappt går med denna hihi

men hade xoxo saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0