SHOPPA SUGEN SOM ETT AS

Idag har man studiedag men även om de inte hade varit studiedag hade jag ändå varit ledig hihi ! Men även använder jag denna dag till att plugga ! Känner att jag ligger lite efter i teorin så de är bara att plugga i kapp ! Men just nu går de inte för jag saknar min älskling så himla mycket ;$ så de är just nu bara han som springer runt i mina tankar hihi !

Vaknade i morse och var sjukt hungrig så de blev frulle som innehöll kaffe och cigg haha ! Orka inte fixa annat, sen så kollade jag klockan o OJ den va redan 11 och jag som skulle upp till sjukhuset och ya gardasil spruta vid 11.30. Alltså vaccin mot livmoder canser så de va inget alvarligt :D haha Så då blev de bara att springa upp till sjukan ! De tog typ bara 10 min så var de bara och vandra hem igen :)

Då blev de bara att öppna teori boken och plugga ! Men blev tvungen att ta en paus nu för de blev allt för rörigt.

Senare ska ja även försöka få ut mamma i bilen så vi kan övningsköra. Ska även köra halkbana kanske nästa vecka så de är dags att göra sig redo. Men de är nog inga problemssss ;$

Me und Simonbabe !

Älskar dig mer än vad jag kan berskriva med ord

 

Jag är så jävla SJUKT sugen på att shoppa så de bara skriker, snälla berätta hur man tjänar snabba cash jao !

 

xoxo sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0