Skola om och om igen

NU är man klar och redo för skolan ! Har en snäll vän som skjutsar mig till skolan så snällt utav busHenrik.

Idag blir de nog körkorts teori hela dagen men de är bra det för det behövs för min del, efter skolan får man se va som sker.

I går så gick de otroligt bra och köra lastbil och personbil på väg :) Fick en klapp på huvudet woho haha, Jag,Markus och Ida fick sedan ta bort all snö från släpets tak och då fick man bli upp hissad med trucken i en korg och ta bort snön med en skyffel :D haha

Här är Ida och Markus, Jag fick va grus kvinna eftersom man slira mesta dels när man skulle häva sig iväg

 

Efter detta uppdrag fick ja va med Kidh, Markus och Emil och lasta gods ! Dock gjorde ja inte så mycket utan kasta snö på dom medans de arbeta :) Duktiga killar !

 

Efter skolan så vandrade jag hem till min kära vän dator och väntade in pojken. Så blev de massa mys som vanligt och laga mat osv, men vi var även hem till han och hälsa på haha :D

 

Men nu måste de bli skärpning för jag har gått upp i vikt och måste göra något åt saken, rör aldrig på mig, bara när ja går till skolan och hem pfffffffft ! Får bli gym kort nästa månad hihi


men men nog tjatat, får bli fixa de sista innan skolan poss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0