Snigla<3

Sitter här vid datorn och är trött som aset och försöker få i mig kaffe fniss ! Det har varit en förjäklig natt måste jag säga. En mycket orolig natt så har inte kunnat ligga still en sekund. ucsh ! Äntligen morgon säger jag...

Igår ...ja, va händ då !?! Jag tog ledigt från skolan och sov och kolla avatar somna och såg slutet typ :D Sen blev de frulle och ligga framför tvn, så kom babe hem som slutade väldans tidigt hihi ! De blev massa O.C mys som vanligt så mysigt hihi. Och babe har redan tagit sönder klockan han fick utav mig på alla <3 dag ! Kanske tyckte den va ful så han pajja den för att han inte ville säga att han inte ville ha den :C haha nerå ! Efter O.C mys blev vi hungriga så vi gick hem till simons päron och käkade mat. Efter de blev de hem till Sandra och träffa töserna :D Alltså Sandra ,Jessica och Jk ! Mycket mys men massa te och sniglandes på grannens dörr:)

men nu har jag inte tid o skriva mer för jag måste hinna bli redo för skulan så ha de ! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0