Snö storm !

När ska snön försvinna !? Vill ha mysig vår just nu.

I dag när man skulle till skolan kunde man knappt ta sig ut utanför dörren och det blåste så in uta helvetet men man kom fram till skolan tillslut ! Men det blev inge köra eller något sådant utan sitta och läsa teori hela dagen , men tack gode gud för det :) Efter skolan blev de ta en fika med Jessi på ejes :) myspys

Sen kolla i affärer lite smått och även träffa Sandra och Bea ! Men va tvungen att gå hem för pojken min väntade på mig. Så har de bara blivit en seg vilo dag men det är inga fel det heller :)

Just nu ligger pojken och sover och jag är hur pigg som helst och kan inte sova och de suuuuuuuuuger så de får väll bli och kolla en dålig film så man tröttnar och somnar fortare !

Så måste man tacka Paulina som fixade min bloggis till mig :) tack och bock posing

aja natti natt söv gödt ! poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0