föreläsning !

Kom in en morgon till mammsen och hon låg och sov i en sne säng ! :)



Idag har man varit på föreläsning i folketshus med han som skapat weekday som är en väldans shysst affär, även skaparen till cheep monday och Monki ! De hjälpte inte mitt shoppa sug att minska haha :) Men han var en riktig luste kurre och väldans rolig. Så de var en kort helt okej skol dag :D Dock druckit för mkt kaffe så jag känner mig kissnödig hela tiden :C

Nu vet ja inte va de riktigt blir ,men blir väll plocka lite på mitt rum och sedan plugga teori, även game farmville. fyfan va inge liv man kan ha. Eftersom mitt inet är värdelös så kan ja knappt sitta vid dator eller knappt blogga. så om ni vill ha ett inet som inte funkar köp 3 mobil brevband (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0