Sötnos !

YEs nyvaken och mys, Startar dagen med kaffe, dator och musik så de kan ju inte bli bättre ! :)


I går så var ja i skolan som vanligt, ganska seg men helt ok. När jag slutat så blev de fika med Lastbils med och sitta och tjata med gamla lärare, saknar ettan :C Efter de fick jag skjuts hem utav henrik :)


När jag kom hem blev de tv och vänta in baby som ville att vi skulle fika så när han kom så blev det ner till cafe paus ! Mysig. Men de fick gå snabbt eftersom de stängde typ haha :D Efter det så fick de bli hem och mysa framför tvn. Men efter ett tag blev Simonbabe hungrig så då bjöd han mig på kina mat. Sötnosen !


Mycket mysig lugn fredag ! :)


I dag vet jag inte vad som blir av, kanske hänga med mamma och Madelene till ÖB i karlskoga haha sen vet jag inte, Älsklingen kommer väll hit en sväng iallafall hihi !


Måste handla hår produkter ,mitt hår är tråkigt så får handla det så man kan greja med håret :$

Osis har jag sicktat mig in på :D

 

Men nu får de bli duscha och fixa te sig :D poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0