Kaffe !

Vaknade vi halv 7 och gjorde frukost åt min älskling, sen blev de duscha klä på sig och fixa till sig snabbt och just nu sitter jag här och dricker kaffe ! Väntar in klockan och Jimmy med underbar musik och laddar upp mitt glada humör :))))))) !!

Yrkesämnen hela dagen i dag så de blir väll en massa köra i skolan , inga fel !

Som ni kanske ser har jag skaffat en Ipod på sidan där de finns en sjukt massa underbar musik på , min musik alltså som ni kan lyssna på när ni läser min bloggis. AWESOME !! Men den passar inte in på min design men ska så snart som möjligt ska jag ändra de.

Nu blire mera kaffe och efter de borsta tänderna så hoppas ja tiden och Jimmy kommit så man kan gå till skolan :D

Ha en underbar dag ! puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0