Spårad hus fest hos Imoz !

Gårdagen var helt galet ! Har nog aldrig haft så kul en helt random kväll. Satt hemma o väntade på min o Ahnas skjuts som aldrig kom. Så då började jag bli små irriterad och de slutade med att vi 2 fick gå upp till Imoz i de kalla vädret. Men vi kom dit till slut :)

Det började med att jag och Jessica gick ut till bilen o hämtade raketer, så fick ja för mig att jag skulle hålla fast raketen melan skinkorna och knipa medans Jessica tände på ! Har nog aldrig varit så rädd men de va inte så farligt,blev lite varmt bara hihi. Sedan blev de in i värmen och dricka som aldrig förr, alla typ dansa ,vissa halv strippa och några körde lap dance haha ! Sedan blev de även en massa snigla :D

Några snygga bilder från gårdagen !



Husvärden Imoz !



Puss på han :D



Snygg Danne !



Jag,Imoz och Danne !



Ahna kaninen !



RAPE



Jk o hennes neger rumpa o Ahna med rape masken !



Lap dance, min specialiteee eller inte :D kvinnan lider haha



Jag o Danne min m8 :)



Nu börjer han strippa :D



SHAKE IT !



Okej RAPE ! Bjuder på den här för mina blogg läsare fniss



Kika in danne !



Imoz kollar in aset

nej nu orkar ja inte ladda upp mer hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0