Veritas liberabit vos

I dag vaknade o va pigg som en apa, en stund iallafall ! Haha :) Så blev de kaffe o vänta på att Imoz skulle hämta mig ! Han fick vara taxi till mig ,Alex och Jimmy.Thanks man :D Kul o träffa alla klass kamrater, tror alla va glada att vara tillbaka faktiskt. Även jag ;$ så man gör något nödvändigt på dagarna !

Gick o reta Ida att hon ska skrota sin dumma epa eftersom den bara kostar en massa pengar osv så när ja kom hem fick ja höra att hon krockat HAHA fan att de bara va fram skärmen säger jag :C

Sen har de ärligt talat inte skett ett piss, bara suttit hemma vid datorn o dega som ett as, ska plocka ihop tvätt o lägga mig i sängen och kolla film skulle jag tro. Klockan är 21.17 bara o detta är den segaste dagen jag någonsin varit med om tror jag !




Det tar ett tag för mig, jag kanske glömmer hur man gör. Jag vet vem jag är, när jag är hos dig ♥ Vilket aldrig kommer mer ske igen. Håll mig hårt eller släpp mig helt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0