Bakfull o snusk i Strömsta!

Igår efter att vi hade suttit ute med myggen så blev de visst ut på äventyr! Helt random så va de andra Kristinehamnare i Strömsta. Alltså Fredrik,Della och Daniel så vi blev hem bjudna till deras stuga som de hyrt av sur fittan maja. De kom en taxi och hämtade oss som körde dit oss. När vi kom dit var de även två as härliga norka töser som va med. Så vi satt o sög i oss öl och sprit o där efter fick vi iden o gå och bada! haha Såååå jävla vidrig botten.Känndes som man gick o trampa i ko skit som gick upp till knä vecken. + en jääävla massa sjö gräs! fattar inte att jag gjorde de, bada i ahvet när de va mörkt pffft. Dock doppa jag mig inte och va inte alls länge i vattnet:)

Efter natt doppet blev de tillbaka till stugan och häva vidare, va så himla packad så la mig på en rutten säng och däckade. Skulle bara vila en stund.Men man vaknade utav att min telefon ringde klockan 9 på morgonen. Typ nice ;D sovit 3 timmar haha. Så fick de bli vila i 1 h och sen var de bara att gå upp och vandra tillbaka till våran camping!

Duschade och fräscha te oss och drack en jääävla massa coca cola! Så sjukt törstiga. Efter de fick de bli laga mat till familjen Karlsson.Sen fick de bli datorerna. Så nu sitter man här i ett illa luktande rum som de luktar svett i MUMS






Bilden får va sne. orkar inte mer haha

nu måste ja kila hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0