:D

Det värsta är att du är fan värre än mig. och då är de skandal!


Jag är lyckligast


Strömsta med min babygirl i dag. Ska bli duktigare och uppdatera! fniss :*
Sitter just nu och taggar med super musik och saknar en viss person som man inte får se på en hel vecka.Känns förjäkligt! Men ska ju ha världens bästa vecka med min älskling Jk.Kommer nog bli toppen + att hon har överraskning till mig;$ fniss Även Jessi och Micke kommer ner över en dag. TOPPEN PÅ SNOPPEN! Så blire bara sol o bad och festa till någon dag. Har aldrig varit i Strömstad, bara åkt förbi så de ska bli snajsigt hihi


Men nu får ni ha de så bra, måste kika de sista så man inget glömt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0