Jordgubbar och punkisar!

Vilken bra kombination$, Jordgubbar och 3,5er haha eller inte.Men nu sitter jag och magnus och skriver på våra datorer så tangeterna flyger. Haha medans pappa sitter och blundar för att han har så ont i ögonen. haha

Idag har jag varit pappsens ledar hund för att han har fårr flisar i ögonen när hans slipade igår. Såhan har varit i dag på sjukhuset och skrapat bort smutsen. Även fått polerade ögon haha.

Vi har försökt att få reda på verkstan men de går ju sådär eftersom de är en massa pallar med saker på ivägen, men har lyckats att fixat lite. mysig dag på verkstan med Pappa,Magnus och kjell haha.

Imorgon tror jag de blir i ganska stort sätt samma sak. men de gör mig inget! allt känns faktiskt toppen just nu konstigt nog. Dock saknar jag mina älskade vänninor som jag får träffa på Fredag ;$ Tur att dagarna bara flyger förbi.

På fredag ska jag och Jennifer Karlsson ut på jackt efter våran kärlek ute i den dimmiga skogen. har hört att han ska ut och jaga med sin bror Emmet. Sen ska vi be han spruta sitt gift i oss så vi kan leva lyckliga i alla våra dar. Jag älskar dig också Edward, det gör jag verkligen <3

nu ska ja läsa "Om ja kunde drömma" så att jag snart kan börja med den andra boken


hejdå fuckerssssssssssssssssssssssss D;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0