Jag har världesn bästa pojkvän !

Idag vaknade jag tidigt och sprang ner till gymmet ! Kämpade som ett as . Efter de så blev de hem och laga mat och så kom min babe och käkade med mig ! Efter de så blev de hänga med madde till metro svettig och äcklig för o välja en jacka åt henne hihi. Men de blev att hon handlade 3 st haha, även jag fick en utav mammsen, men de var ju rea så man passade ju på hihi. Sedan blev de hem så länge medans pojken skulle hjälpa sin kompis o handla prisent osv. Men sedan kom han och då hade min godegris köpt ett armband till min som var jätte fiiint ! Thomas sabo armband var det :D

detta fick jag utan berlocker hihi, tack babe <3

 

Har velat haft ett sådan sååååå länge ! iiiiiiiiih. Efter de så blev de färga babes hår och lyssna musik medans de skulle sitta i huvudet pån. Sedan duscha och göra i ordning sig, sedan lämnade gowdingen mig och just nu sitter jag här. Höller på att fixa skjuts så man kan komma upp till linus med de blir nog förkrök hos Jimmy med han ,Jonte och davvis. Sen får man nog vandra upp ända till djurgårn men men vad gör man ! :DD

 

hade gott allesammans fniss xoxo sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0