Tränings verk !

Jag har världens träningsverk alltså. Mina armar är helt förstörda så de blir nog ingen spinning i dag + att jag är lite bakfull men de var värt de gårdagen ! Träffa massa gamla goda töser och en massa andra gamla godingar iiiiih så det var kul ! Men skulle inte ha druckit dannis sprit för fyfan va den slog till kan ja ju tala om. Vaknade halv 6 i morse och var törstig som ett jävla as så gick upp och drack ett glas mjölk och skulle gå in och lägga mig igen men då blev magen orolig så de slutade med att jag spydde i popcorns skålen ! Frääääsch men ja, hellre de än goövet faktiskt. Varför ska jag alltid spy dagen efter att jag druckit sprit ?! men men så kan det vara ! I dag innan älsklingen lämnade mig så kollade vi på 30 days of nights och fyyyyfan vilken bra film, länge sen jag såg den men hade inte ett minne om att den va så himla bra !

Kolla den sen som har missat dendendendendenden

Efter de så gick jag och käkade pizza med pappa, Anna, Nathalie,Kim och fisen isac. Men de va en jävligt snabb pizza det.Så nu är man mätt o illa mående som ett as.Sen så får de bli och kolla klart Sweeney todd och fyfan va hela filmen förstörs när det är en musikal. Den har ju jävligt bra handling och är jävligt cool gjord så trycker de in massa värdelösa låtar pffft

 

Johnny börjar bli gammal gubbe nu han

 

Nu ska jag ta och springa ner till galaxen och avboka spinning sen klä på mig mys kläder och måla mina naglar och kolla film och vänta in min babe, vill ha mys nu. Men kanske får ta och mysa med teori boken en stund fniss

xoxo saris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0