Natt bio

Igår natt blev de natt bio ! De va förjäklans bra, Den började kl 00.00 och slutade runt 02.00. Vi såg terror on elm street som var sjukt mycket bättre gjord än de gamla, och en tjej som satt framföt oss tror jag att hon skrek av sig halsen alltså... efter de så blev de bara en massa glida runt och kika på hela stockholm och jag tror de är därför jag har sån nack spärr, för när Jerry kör då gasar han på och sedan tvär nitar så mitt huvud flyger åt alla håll. Så jävla trött att jag knappt kunde hålla det stilla haha !

Idag blire ner till sture plan o kolla i märkes kläds butiken för Jerry skall ha nya byxor ,där efter blir de till Söder och gå den gatan ! Där efter måste vi hem med Sandras bil och där efter ta en taxi till tåget ! Tråkigt men sant så blire jävla tåg hem. Hoppas en inte får något jävla byte eller så !

så i kväll skall jag hem och pussa sönder min älskling och sova jävligt tidigt, synd att de va skola i morgon annars skulle jag stannat kvar här, helt jävla underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0