Regning torsdag

Jag vill inte vara kvar här, vädret är förjäkligt och det finns inget att göra. Har suttit och kollat gossip girl och målat naglarna. Vad ska man göra nu? Jag vill utomlands till värmen och havet. California skulle inte vara fel. Simon är i Göteborg på basket kupp och har en massa roligheter medans ja sitter i Kristinehamn o ruttnar haha ! Får bli iväg o lägga mig i ett solarium med musik i öronen och fantisera om att jag ligger på en strand någonstans haha. Sedan då? Hem till Sophie och Chriffe kanske, blir ingen mer skräckfilm för min del iallafall för jag kunde knappt somna haha, fyfan va vidrig filmen var och desutom var filmen baserad på san historia haha.Filmen heter The strangers och den ska ni se om ni vill bli rädda.

Igår var de ju sista skoldagen och jag körde person bil till Karlstad-i Karlstad sedan var det daniellas tur att köra. Det gick hur bra som helst och jag är sp ledsen att jag inte är 18 ännu för då hade det varit nära med b kort ! Efter lunch så körde jag lastbil med lastat med 2 ton och 400 kg försörsta gången och jag kan ju säga att det var skillnad :D men det gick hur bra som helst

Som jag altid skriver så får det väll bli o skriva färdigt mitt idrotts arbete, men de är så jävla svårt så jag orkar inte. men skall försöka.

Där efter får det bli duschen, smink osv. Där efter ett gossip girl avsnitt.

kanske köpa pizza o där efter stänga in mig från allmänheten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0