Pulli

HOHO Idag har man haft första praktik dag med en sop gubbe som sög rätt så sjukt stenhårt mycket... tur att de är 3 v bara... DIE! Efter praktiken blev de umgås med mina töser Patricia och Jk. Dricka kaffe och gå en runda på stan och fika på Orion fick de bli. Blev att jag köpte ett par trosor för 15 kr. OHO sikket fynd! Men just nu sitter jag hemma hos Robin medans han är i duschen och ska sätta på kaffe innan Marie och Johan kommer på besök. Sedan får man se vad som händer o fötter. Ska iallafall sova tidigt eftersom man börjar klockan 6 i morgon bitti. Ska även sitta o va avis på töserna som är på bio på paranormal activiti 2 som jag vill se. Skulle se den men då va de fullt Yeye sluta klaga

nu ska ja gå. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0