Sophie och Chriffe!

Kom precis hem ifrån Sophie och Chriffe. Vi har haft en mysig film kväll :) Inga fel med och bara ta de lungt eftersom man är sjuk osv. Men är på bättrings vägen.

Har även busat med mina små söta älskade kusiner som mamma varit barn vackt åt idag. Men orkade inte busa länge för då blev jag yr o trälig så fick bli soffliggandes en stund för o hämta mig:)

just nu sitter jag och laddar ner Twilight och ska kolla på den innan jag somnar. Kommer verkligen aldrig tröttna på dom filmerna! Imorgon blir de nog fortsätta på de 2 andra New moon och eclips! Det tycker jag åter som en snuskigt bra plan :)

Nu ska ja rensa katt skit o borsta tänderna HAHA
hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0