Ge mig

Åh va kallt de är ute nu förtiden! Jag längtar seriöst sönder tills första snön kommer. Jag kommer bli så himla överlycklig precis som ett barn på julafton som ska precis riva sönder sina paket. Jag kommer bli ett barn på nytt och rulla runt i snön i flera timmar! Vill även krypa in i min vinter jacka ,mössa,vantar och halsduk men känner att de är ju lite för tidigt för det just nu. :)

Just nu sitter jag och dricker kaffe och väntar in Sötnöten så vi kan ställa oss och laga mat! De får bli mos,köttbullar,sås och lingon sylt jag längtat sönder efter :G Efter de får vi se va de blir. Ska iallafall ut till Jk och hälsa på :) Ikväll får de bli att ta de bara lungt och softa framför mysiga rullar. Kanske ladda ner mysiga julfilmer hoho!

Måste fixa om min tråkiga header men jag kan verkligen ingenting så den som kan och vill hjälpa mig får super gärna hojta till !

MEn nu Ska VÄlLa jAg KILa Så HAde AllESaMEn! poSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0