Happy halloween

Yes! Imorgon blir det att fira halloween. :) Det blir att placera sig ute i skogen och supa levern ur livet. De blir nog fint fint! Skulle vilja va med vänninorna i stan men de ska på krogen och de har jag absolut inte råd med. Men de blir nog toppen i tha buch!

Jag har den mest skrämmande karaktären jag ska vara iallafall. Kommer bli awesome! Ska nämligen vara hon i The grudge!





Ikväll ska man upp till Sandra på mys kväll med töserna! Ska kolla film och äta makrnads nougat jag ska ställa mig och baka snart medans jag väntar in Jk hihi. Mycket mys! Ladda inför morgon dagen.

Idag har man varit i skolan och haft teori hela dagen. Dock började man 08.30-11.30 så de va inte så farligt! har börjat pratat om vikter och gud va de snurrar slint i skallen på en. Fattar en liten del iallafall hihi.

Efter de blev de ut till A9 och hömta min brumma min älskade hade satt vinter däck på. Så snäll så snäll så! Efter de blev de hem och laga mat till oss.Våran specialare Köttfärssås och pasta haha. 

Där efter fick de bli springa till banken och så vidare till Karlstad där vi skulle fixa ansikts färg vi ska ha i morgon osv! Mycket folk var det inne på partaj kan jag lova. Men de blev att kasta sig in i folk massa! Efter de fick de bli till Ikea och gå och glo och svettas ihjäl men de va trevligt! Kom ut med 4 bästisar haha. Sånt som man tar bort hår med från möblerna och kläderna haha. Sen blev de inge mera

Det blev vidare till själva Bergvik och leta efter en björn-fitta till mig som jag hittade på glitter! IIIIIIIIH Så mysig! Har ingen bild just nu men det kommer nog senare. Sen blev de in på OBS och käpa billig hårfärg! Mycket nice. Sedan var man färdig med Karlstads rundan så de va bara o hoppa in i bilen och tillbaka till Råttboet. Fcik bli hem till Robins lilla lya och lägga sig i sängen o vila sina stackars ben. Men efter vilo pausen blev de hoppa in i sin brumma och brumma hemåt och nu sitter man här och sliter på sina finger toppar. Ja va ska de bli!?

Ne nu ska jag baka nougat till mina vänniner och umgås med min älskade mamms så ni får ha en bra kväll. Hejdå!



 

Glöve!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0