Sara den bensin fattiga

Sara den bensin fattiga höller på att dö nu så här på slutet på månaden! Jag är så fattig... Är till och med skyldig banken 277,50 kr. De kostar tydligen att ha ett bank konto fniss!Jag måste även börja gå till skolan. Men i morse så regnade det så jag kände för att ta bilen hihi.

Har nu även fått ett nytt kontant kort med samma nummer men väntar dock på min telefon som är på lagning så får se när jag blir en hel människa igen. Känns förjäkligt! BE STRONG

Har i skolan även börjat med lastbils korts teorin! Gjorde 3 faser i dag som jag klarade på direkten så nu är de bara 2 st kvar. Gick betydligt mycket snabbare än B teorin:D haha

Idag får de bli med Rövben till Marie och de blir säkert o spela på hennes nya ps3 men de är najsssssssss! Sen får man se va de blir.

har även sovmorgon i morgon så kan göra en massa hyss i natt! Så nu ska ja kila o fylla på min hyss lapp :Gsjapaojsobjo hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0