Wan't my superhero

Ucsh.Ge mig nästa vecka! Blir galen... Då blir de upp till Stockholm och slita som ett djur och umgås med älskade pappsen! Hihi. Ska allt tjata ut honom till krogen.

Efter höstlovet blir de att ha praktik i 3 veckor och de ska väll bli kanske kul. Ska va på komunen med stressade sop gubbar och springa o hämta snusk. Snuskigt värre! Sedan blir de en vecka på Sop tippen haha YEY! Rensa massa skit osv. Sedan så ska ja få låna en pikup och åka bakom en ADR lastbil och glo hur han gör! Haha Jaja de kan bli nice :)

I Lördags så blev de att supa sig full! Va hos Robin med Han och Anders, sedan kom Jenny så jag slapp va ensam tjej! :) Efter de fick de bli ut på Mastis och dansa gärnet och ja kommer knappt ihåg halva kvällen kanske va bra. Supa bort alla sina bekymmer eller förvärra dom kanske. De lyckades jag bra med. Men ändå fick jag säga va ja kände va de nu tjänade till vet ja inte. Ingenting skulle jag tippa på!

Jaja ,Så de kan va. Idag ska jag nog bara dricka kaffe och plugga teori så jag är redo inför i morgon! Har inget annat för mig. Måste även kirra någon som servar min bil för en slant så allt blir rätt från början istället! hihi


Ne man kanske skulle gå i ide ett tag. känner att den mörka tiden redan börjar ta ikapp mig...

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0