BubbenUndis<3

Gårdagen : Ja gick i skolan som vanligt till halv 4 :) Efter de vandrade jag hemåt för att vänta in Jennifer som skulle hämta upp mig. Vi åkte för at skjutsa johan till en fotbolls match han skulle på :) Efter de hade vi inte ett skit att göra så vi åkte runt runt runt och glodde på allt och alla. Men de fick bli iväg en snabbis till coop och handla mat och där efter till Netto och hälsa på töserna. Nya ASG! haha Efter de blev de in och köpa fika bröd och hem till Bella och dricka kaffe och snacka skit :) Gjorde inte så mycket mer

De fick bli hem till katterna och stoppa in maten i kylen dirr eftersom jag glömde bort de haha. Sen så fick de bli mat dags. Gjorde iordning lax och grönsaker bara med de knullade ordentligt i munnen. mumma efter de så insåg jag att jag hade väldigt dåligt med bateri i min telefon så de fick bli hem och hämta laddare. passade även på o heja på Jimmy hihi. När jag var på väg tillbaka till katterna så träffar jag på en väldigt övertrevlig ensam man som jag inte kom i från efter 40 minuter! HEEELT otroligt. Han tjata o tjata o tjata allt mellan porrfilm,lastbils chaförer,fotografer,äpelmos,äppel paj,äppel kaka,katter osv osv osv DÖ!

Men sedan blev man fri och sprang hem till missarna för att låsa in sig från omvärldeN! Laddade ner Pearl harbor som jag hade tänkt att kolla på men somnade innan den hade dragit i gång hihi.

Och nu sitter jag här nyduschad med en kopp kaffe brevid mig och funderar på att fixa de sista innan man drar iväg till skolan hihi. Funderar på at sega lite eftersom vi inte gör något vettigt än att snacka skit på denna lektion vi igentligen ska prata om projektarbete! BAJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0