Fail

Idag har det inte varit min dag!

Vaknade hos min älskling så fick de bli hem och göra sig redo till skolan höhö! Iskolan så började det med att alla lärare skulle vara ute på väg så de va ingen som hjälpte oss ute på plan. Ute på plan så var de jag,Ida,Emil och Jocke som fick backa med släp osv. Medans vi backade samtidigt som vi skulle svänga och göra en snygg parkering jag ocg Ida. Så backade Jocke och Emil och gjorde sido förflyttning samtidigt.När jag skulle förklara för Ida hur hon skulle ratta så gick allt åt fanders, kunde verkligen inte hålla reda på höger och vänster. Så vi hamnade helt snett, men när Ida hjälpte mig gick de super bra haha!

Efter de så skulle jag ut på väg med lastbilen och de gick inte som jag hade tänkt mig! Haha sjukt ring rostig + att Puttefnask skulle tvinga ut mig i de värsta krokarna haha men vi överlevde. Så när vi kom tillbaka så var det lunch! Helt skakig så gick ja o tog sällskap med Sophie i maten.

Efter Maten blev de upp i teori salen och köra lite teori men de gick inge vidare de heller så jag bestämde mig för att när ja kom tillbaka efter min B körning så skulle ja gå igenom och kolla vart felet var.

Så när jag åkte ut och skulle köra måste jag ha sovit samtidigt för att jag seriöööööst missar en hel skolklass som väntade på att få gå över vägen och att någon skulle stanna. FAIL! Så då skrek gubbjäveln putte på mig så jag vaknade lite till. De behövdes iallafall haha. Men efter de så gick de fel fritt!:)

Så när jag kom tillbaka till skolan så var de bara att gå upp för trappan och sätta sig vid datorn och kolla igenom och jag kan lova att de är iallafall hälften jag har läst fel på och svarat helt åt helvetet ska ni veta... På något vänster tror jag inte det är min dag idag...

Men nu har man iallafall skapat en blogg till sitt projekt arbete och gjort första uppgiften så de känns bra! :D
Så nu ska jag fixa samhällen och sätta på kaffe och där efter läsa teori. Borde kanske sova eller komma tillbaka till världen.

Ska iallafall senare hem till Jessica med Jk och hennes sjuka syster och baka muffins! SMasken :G Där efter ska ja be Robin om en helkropps massage så ja kan somna tidigt i en djup sömn som ska vara läääääääääääänge.

Får dock hoppa över sovmorgonen i morgon och sattsa på teorin! Men va gör man inte för körkortet haehaehae

 

Rubinen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0