KÖRKORT

Yes, idag har jag Sara Mikaela Nilsson tagit körkort! :D Körde teori provet på förmiddagen och där efter körde jag lite hjulastare och lastade flaket med Alex och Jesper. Efter de fick de bli ut på uppkörning och jag klarade det! Så jag gjorde allt under en dag. FINELLY! Dock känns de overkligt eftersom jag måste vänta 3 arbetsdagar innan jag får papper eller mitt körkort för att ut och köra. Måste även serva min bil men de får väll bli ut till Ölme och fixa det i helgen :) IIIIIIH

Just nu sitter jag och lyssnar på Marilyn Manson - Lamb of god och myser med Bubben och Undis medans jag väntar in Jk som ska komma och ta en cigg med mig! Hihi

Längtar så mycket till Fredag då snutt kommer hem. Saknar dig otroligt mycket och det har inte ens gått en natt... Men Bubben ,Undis och jag väntar på dig <3

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0