Min första helg som 18 åring!

Den var mycket bra! Fredagen började vi hemma hos mig först och förfestade :) Mycket trevligt, dock struntade vi i att ha Kiss tema eftersom de bara var 2 som riktigt arragerade sig! Haha Men men de tar vi någon annan gång. :)



Efter att vi va hemma hos mig hamnade vi uppe på disco bowlingen och bowla gärnet! Slutade med de fetaste blåmärket på sidan på knät + svullnad haha. Men de var det värt de. Gick bra för mig först men slutade med att man kom 2a. Dock blev de väldans oseriöst på slutet då vi fukka ur mest haha

Efter bowlingen hamnade vi på Biljarden och alkoholen tog över allt och alla. Dock va ja rätt så i medvetandet så ja orka inte fulla asen och drog till Mastis med Fuad och Ardelan hihi. Vi satt och kollade när folk gjorde bort sig på dans golvet osv hihi mycket trevligt !:)

Lördagen började hemma hos mig också. Mycket dans blev de på slutet haha mycket kul. Även mamma och Tristan var med och Rockade haha. Slutade även med en böter ifrån sicurtas...

 

 

 

 

De två bästa

 

 

 

 

Efter förfesten fick de bli ut till Mastis och äga golvet med mamma och syster haha. Mycket skojsigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0