MYSISDRESSSSSSSS

JA MIN OVERALL HAR ÄNTLIGEN KOMMIT!
Efter kaffet blir det direkt att springa till bilen och hämta mitt pass och springa och hämta min mysiga blåa fina overall! Kan inte bara bli bättre :D:D::D:D::D:DDD:D:D:D:DDDddd

 

underbart mysssi! Tack mammsen och Tomas

 

Sen fick jag ju en MASSA prisenter utav syster

* 2 par örhängen

* Frisörs Shampo och Balsam

* Nagel filar

* Naglack

* Body kräm

* Parfym som man kan ha med sig i hand väskan

* Halsband

* Hand kräm

* Manscara

Hummm... har man missat något ?:D

 

Rubinen

Fick jag en parfym utav :) Han måste tycka jag luktar äckligt :C

Pappa och Farmor

Fick jag en bil utav :D THANKS

Scerra

En toblerone hahaha

 

Ikväll blir de förfest hemma hos mig med tjejerna så ska vi måla oss som bandet kiss och bege oss av till disco Bowlingen haha :D Kommer bli awesome! Fniss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0