Trailer

Idag har Sara kört Trailer förfösta gången på väg och det gick super bra! Trånkgt men inget stress som man får i Scanian men den segaste växel lådan man kan tänka sig ;$ hihi

Efter skolan gick jag för att ta en cigg med Fuad medans jag väntade in kära patten så blev de att vi hängde med Fuad. Blev fika på cafe paus med massa folk och där efter en sväng ut till skärgårn för att frysa oss till döds typ. Ucsh, vintern är snart kommen! haha.

Efter de så fick de bli en fika med patten på Orion och tjata om allt och ingenting! Hihi. Just nu sitter jag hemma och ska precis öppna teori boken men jag har verkligen ingen lust just nu... och imorgon har jag bestämt mig för att utnyttja min sovmorgon förförsta gången på riktigt utan att behöva gå till skolan för att greja med datorn. Är ju snart klar och kan inte fortsätta utan Putte så, vaför riskera de hela o behöva börja om. Nej, tror inte det!

 

Saknar dig söta bror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0