Första grillningen i år

Gårdagen vaknade man sleten och god. lite små bakis
men inte så farligt :) Så de blev ligga o dra sig i sängen
ett tag.
Efter de va de dags att gå upp för att göra iordning sig
och vidare till Anders där vi skulle grilla. Det blev mycket
lyckat och gott. Det var Jag, älskling, Anders, Krille, Marie,
Jonas, Mattias och hans tjej Elsa.
Efter att vi grillat blev de hem och ha massa film mys!
De behövde min kropp. så himla sleten
Idag vaknade jag av att min godis råtta till pojkvän kom
och prassla med godis påsen. Tjockis! Blev genast väldigt
arg men gick över lika fort för hans fula söta flin kom fram
haha :D godingen min! Så kolla vi på film o så.
Efter de blev de upp och göra sig i orgning, dricka kaffe o
nu sitter man här. Har lyckats att sälja lite saker på tradera
för första gången hoho Awesome.
Idag senare ska vi ut till Mike och Maria och käka middag!
MUMS o efter de får de bli fortsätta på filmmys tycker jeg
Ha en bra dag xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0