Bilder från Åre!



På vägen ditt tidigt på morgonen!
En bakis Sandra där bak som ligger och halvsover :D



I bilen framför åker Albin, Andreas och Linus :)



Robin och Jag byttes av med körandet



Albin blev glad när vi kom fram och visade sina bruna snus tänder :)



Linus firar sin födelsedag med en öl i näven



Jag och älskling blev till oss



Bastu



Första dagen ned åkning! Påväg till uthyrningen:D









B-retting



Reklam för pripps blå!



cepe! me,robin o bretting hoho



Pussar på min älskade<3



Poser!



Se upp i backen





Älskling glider hihi



Smurfen



Afterski






abbe



Beer monstret med beer



lick



Sandra o jag på afterski



Ölgubben min



Bild bevis



Nyvaken Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0