Inköpnings lista!






Kläd hängare + galjar



Smyckesträd


Väggord






Jag blir shopping galen när jag inget har att göra. Sitter och kollar på massa saker man kan köpa så de kliar i fingertopparn. Har hittat en massa saker men har nu bestämt mig att köpa dessa 3 saker + iphone skal osv!

Idag: Har jag inte gjort ett skit! Har sovit läääänge och efter de kört runt i Stockholm medans pappa pratat i telefon. Sen har vi bara suttit i verkstan och tjatat. Magnus kom senare på kvällen så blev de ivg o träffa en snubbe som visa vart jag skulle ploga i morgon osv. Så jag har en massa jobb framför mig dessa 2 dagar framåt!

Just nu sitter jag i lägenheten ensam och pratar med älskling i telefonen som ska natta mig. Myspys!
Så nu ska jag bädda ner mig

sov gott allesammen bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0