Praktik i Stockholm!

Ligger i lägenheten helt själv och snorar till family guy!

Idag har jag färdats 80 mil i bil. 40 mil med Krille och hans japanska musik och 40 mil bakom en snökastande lastbil som krille körde framför mig.Kunde inte bli bättre! De va inte så himla trevligt för rumpan att sitta i 8 h o lite till. Stel som en pinne så ja trodde jag skulle ramla ihop när jag klev ut. haha!

Sedan har man inte hunnit med så mycket mer...

Gårdagen bestod av att städa upp efter Kjell på brovar med plogen och även sanda! De tog din lilla tid eftersom de va en bit bort + att sandlådan va full med packad snö så de blev stopp. Fick fylla på sandlådann flera gånger om. Tappade även en cigg innan för tröjan samtidigt som jag körde på stora vägen så satt och hoppa som bara den för att inte bränna mig och hitta den samtidigt! När jag höll på att flaxa insåg jag att polisen åkte precis bakom mig så höll på att skita knäck ifall de skulle stanna mig... Jobbig mörk kväll!

Blir nog hem färd i morgon eftersom man mår som man gör! Så får bli en till bilresa med krille!

Nu blir de snora o mera tv!
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0