Spyan själv!

Har aldrig varit så bakis i hela mitt liv! Har ägnat hela morgonen med att hänga på toaletten och sprungit fram o tillbaka till sängen. Så sjukt bakis har jag nog aldrig vara och de va inte ens värt de för gårdagen även om de va sjukt roligt. Haha

Gårdagen blev att färga håret o mysa med min älskling innan Bretting kom hem till oss. Efter de sprang vi över till grannen som skulle laga mat till mig,Robin,Bretting,Sophie och kicki! De smakade riktigt bra. Ris o mango chatney hur de nu stavas. Sen fick vi vit chocklad moss till efterrätt och jag tror jag aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Haha

Efter de fixade jag och Sophie skjuts till Ronja eftersom vi skulle dit och fira henne med tjejerna. Mycket trevligt! Även syster joinade oss efter en stund. De va då kvällen börja gå ut för. För full innan mastis. inte bra

Efter de begav vi oss mot mastis och där fick man stå och frysa innan man kom in. Träffade hjärtat i kön. Efter de är de typ svart! Vet att de blev en hel del Cider och lakris shot som jag och syster Madelene tryckte i oss.

Aldrig mer säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0