Fyllehelg!

OHO! SICKEN JÄVLA SUPER BRA HELG!

Fredagen började med skolan som vanligt men slutade tidigt så de va inga fel ändå. Efter de så hämtade älskling upp mig och Sophie så åkte vi till Degerfors för att vi skulle prova balklänningar oså!:D Fanns inte så mycket att välja på dock men de fanns en massa fina man kunde beställa hem. Blev så osäker så ja nästan ville skita i att gå på balen men de är ju ett måste. Man gör ju de bara en gång i livet!

Efter de fick de bli hem och googla en massa och då hittade jag en som jag funderar på att ha!





Dock så ska jag beställa så att de inte är vitt tyg under utan samma som klänningen och att de inte släpar i marken!


Men får se om det blir den :) Efter de så blev jag och hjärtat så rastlösa så vi visste inte vad vi skulle ta vägen. Men de blev till att ringa ihop en massa folk hem till Anders så satt vi där och drack. Mattias satt och spela Amon amarth för oss. De är mycket bättre än o poppa på Spotify kan ja lova :D Efter att vi hade varit hos Anders ett tag fick de bli iväg till The pub och träffa massa folk. De kan ja lova att vi gjorde också. Träffade även min gamla lossas far Jerry som söp ner mig på massa mjölk drinkar men de satt inte fel kan jag lova :D

Lördagen började med att jag och älskling vaknade bakfulla som svin.Men vi hade bestämt att vi skulle ut till hans pappa Majk och Maria och åka skoter ,så de va bara o ta fingret ur röva o åka ut dit. De blev skoter på sjön och kollade runt lite och de trodde jag aldrig att jag skulle göra haha. Efter de stog vi och myste runt en eld majk hade gjort och hade myspys haha :) Men de va för himlans kallt så de blev in och mysa framför tvn med Maria och Majk och satt o var sociala.


Älskling som ligger o softar på skotern hihi

Jag o babe! Mys pys


Efter de fick de bli in till stan eftersom jag hade lovat o va med och förfesta med bruwdarna hemma hos Alicia. Det var lika trevligt och härjigt som vanligt men jag tror att jag aldrig varit så bakfull i hela mitt liv men de vände tillslut efter några glas. Efter alla glas blev de ner till mastis o beställa en massa flaskor o häva i sig. Även dansade jag loss på dansgolvet och gjorde nog bort mig som vanligt :) Men man lever ju bara en gång


Bild på Jk,Emelie och mig. Puss på er töser!

Idag , Söndag med andra ord. När jag vaknade så blev jag chockad att jag knappt inte var bakfull. Jag borde vara bakfull som ett svin vid detta lag. men ack nej tack gode gud för de!

De har varit massa mys med älsklingen med film. Även en massa plugg på ett prov som jag har på Fredag och just nu så sitter jag här o bloggar som aldrig förr. Även pappa va förbi så vi bytte dator så nu har man fått sig en liten mini pc! Inga fel ;D Men nu ska jag ta o läsa den sista teorin och lägga mig o mysa med älskling, saft och film!

ha de bra allesammen xoxo sarahohöhe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0