Studenten!

Den var helt insane, men gick förbannat fort. Vill tillbaka redan nu
och saknar redan min klass och lärare, hur ska de gå...
Student dagen började klockan 6 redan med att göra iordning sig
och suga på en öl innan man skulle bort till sin mor för att ha
campagne frukost! När ja kom dit hade lärarna stått ute i regnet
och väntat men inga klass kamrater var punktliga precis, men de
kom tillslut. Då var de smörgås tårta, jordgubbar med vit chocklad
och champagne som serverades!

Ida, Jesper och Daniella! Stiligt



Jokeponken!

'

Putte och Ida!


Efter champagne frukosten blev de till Brogårn för att ta foto med klassen och
där efter var det massa mingel!

Bruwdar at toilet!



Kidh med hår!?



Cepe zerre :D



Glada markus!



Jeppe på berget!



Alex



Ohana!



peace

Efter allt migel blev de till matsalen och häcka, seeegt! Fick mat igen men va
precis as mätt så de blev att pilla i maten för att se bra ut. Så va de massa som
höll tal och gjorde bort sig tex Paulina HAHA hade inga öron kvar... Ne men
själva innehållet var ju fint men stackars folk öron... :D haha
Efter matsalen blev de samlas klassvis och få sina betyg och de är de bästa
betygen jag någonsin haft hoho! Nöjd tjej:) Sen blev de massa kramas och
bröt ihop som om någon gått bort eller något blargh!
Efter de blev de sitta i Aulan hur de ihelvete stavas och svettas lite! Massa stipendium
skulle delas ut och jag satt och led av skavsår fedt ont!
och till slut så hör jag bara att mitt namn som ropas i högtalarna och de menar på
att ja ska upp på scenen! Ont i magen och nervös men tvingade mig upp IIIIH!
JAG FICK STIPENDIUM och de trodde jag aldrig...



Glad tjej!

Efter tiden i Aulan så blev de att hoppa ut i regnet och dra en ramsa innan
man fick gå till sina nära och kära! Mys
Så fick de bli några varv i studentvagnen och härja och jag tror jag inte
slösat så mycket alkohol på att kasta på folk. im sorry people!
Sen hem och äta igen! äta dricka äta dricka äta dricka osv de ända man gjorde!
Dessa bilder är de ända man har än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0