ashöle

Richard,Robin och jag! Så kul har man.

 

Blev inte så som man hade tänkt sig i dag! Dumma väder som förstörde.

Så jag hade ingen lust alls att hitta på något med någon. Ville bara hem.

Har iallafall fixat laddare till telen så nu funkar den igen:) Yes!

 

Började med skola iallafall. Sov den sista lektionen helt underbart. Har

även betalat halva student mössan woho! Efter de kom älsklingen och

hämtade mig så blev de hem och laga mat åt honom :) Efter de har jag

inte gjort ett skit! Typ bara spelat haehae

 

Imorgon är de ju Fredag och då ska det bli filmmys med Sophie babe

+ käka god mat och snacka skit! Wounderfullll.

Lördag kommer Sandra äntligen hem och de är inga fel.Så då får de

bli ännu mera myspys!


Men nu ska ja lägga mig i sängen och vila ryggen efter allt sittande hoho
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0