Dagens nöje!

Min fina DK. Snart lvl 76 höhö nörd!

 

Idag har de inte hänt mycket! Luggit på soffan och halv sovit efter skolan.

Älskling lagade god mat åt mig. Kyckling och ris blev det!  Han gjorde även

kladdkaka senare. hihi dutti kille! Efter de har man suttit här och spelat lite.

Har inte hunnit med någonting typ... Men innan ja ska blunda för att sova

ska jag kolla Desperata hemmafruar i dag med. Måste skaffa ett intresse/liv!

 

Imorgon ska jag införskaffa mif en iphone sladd så att jag kan ladda den för

just nu är han påväg att dö. Sedan ska man även köpa hårfärg! Kanske ta en

fika med vännina + sola solarium! De behövs

 

Nu ska jag lägga mig i sängen framför ett avsnitt! Nattinatt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0