Fredagsmys

Fredags mys med öl, aeronsmith och älskling! Kanske över till grannen en stund!

Denna dag har man inte gjort så mycket. varit till skolan. Beställt en fin patriotisk studentmössa eftersom de tydligen va väldigt viktigt i min klass. Men jag är nöjd!

Sen har man varit iväh med älskling och Krille till Karlstad. Krille skulle hämta sina nya glajer så han kan se igen. Det var en chock för honom. Efter de blev de ut till Ölme och hälsa på Marie och dricka kaffe. Myspys!

Efter de blev de o hämta öl som vi just nu sitter o suger på :) MUMS

Imorgon ska jag vara barnvakt åt mina små kusiner så man får ta de lungt så man inte är bakis och ska härja med godingarna. Dock bara några timmar de gäller. Efter de blir de hem o supa till rijäält så får man se vad kvällen har att erbjuda!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0